martes, 20 de octubre de 2009

9 ANYS EN L'EURO, I ALGUNS FEN ATACS DE PESSETA.

Lo dissabte passat vam sortir una bona grupeta, de 7 globeros: Andreu, Rasmussen, lo mister, Jaume, Xavi Fonts, Arkes i un servidor.
Vam fer una bona volta, la veritat es que vaig xalar bastant , vam pujar al mas de barberans , despues a la Senia i cap a casa, total 64 km. Cal dir i que quede clar que hasta Santa Barbara, vaig anar tiran yo, ( esta semana tinc la pell mes fina de l'airet ). fins arrivar al Mas vam pujar tranquils a bon ritmet, pero una vegada al Mas la cosa sem va complicar. La questio es que 2 xuparrodes que havien pujat tocansela, van comensar a fotre ATACS DE PESSETA, a vore si podien dixar-me, hasta que a l'ultima pujada vaig passar d'ells i com a bon germa me vaig quedar a esperar a Jaume, que pobre feia 2 mesos que no surtia en bici, i se va trobar al mig dels tiros.
( pero que conste que ell si ke havia tirat abans, no com atres).
La tornada de cara a casa vaig tornar a ser yo, lo de sempre. Amagat a roda i relleus curts, pa no costiparme. Aixo si al repecho de Masdenverge vam tornar a dona la cara , per a fotre una mica de lio, i sostovar la gent que sadormia.
Per cert los 2 xuparrodes , son los 2 Xavis, vaya sin verguenses( seu portaven parlat desde Amposta). pero bueno me lapuntu. En amics com ells, nom falten enemics a mi.

pd: Mala hierba nunca muere, i la bona pa fumar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!