martes, 6 de octubre de 2009

PRESENTACIO DE GLOBERO DEL SUD


Benvolguts amics, companys i seguidors. A partir d'ara, podreu seguir tota l'actualitat dels meus super-antrenos, de les curses i marxes que participo i les anècdotes viscudes en los anys que porto en això de la bicicleta. com podreu comprobar en los proxims dies, vaig una mica perdut en lo tema blogs( suposo que ja em posare al dia, poc a poc).

Com alguns ya sabreu, ja estic preparant-me per a la proxima temporada. De moment estic basant el meu treball setmanal, en gimnas, piscina i un parell de dies de bicicleta (sense forçar eh!!! que ultimament no porto, al mister davant meu). A mes a mes, els diumenges mels prenc de " descans " i faig una sortideta en bici en mun fill ( encara no ma donat ni un relleu ), i la meua dona.

1 comentario: