martes, 17 de noviembre de 2009

SAN TORNEMI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno despues de 4 setmanes sense escriure al blog, i despues de 4 o 5 millons de critiques, avui san tornemi que no ha sigut res.
La veritat es que portava unes setmanetes mogudetes, entre los costipats del xiket, les menjades de club, les reunions de junta i de tot lo montatge del tema roba de l'equip. Pero que quede clar que a partir d'ara sino actualitzo lo blog es que astic entrenant.
En quant als entrenos dir que la setmana passada despres de 2 setmanes sense fer res, vaig tornar a començar a entrenar : 2 dies de rodillo ( 1 hora cada dia ), i 2 dies de gimnas. Lo dissabte, vam fer mini grupeta i vam sortir David caballe, Xavi Arques, Betalu, Cugat i un servidor, a mi en total em van sortir 90 km, a una mitja de 30 km/h ( excessiva per al temps que astem pero bueno). Lo dumenge vaig sortir totsol i vaig fer 65 km a mitja de 28 km/h.
Ahir vaig anar al gimnas i a la piscina un ratet i avui una sortideta en lo mister perolada, a on la major part del recorregut, he tingut que anar frenant-lo. Perque lo tio venia de dos dies de stage al port, i anava com un tiro.
Bueno de moment les sensacions i la motivacio son bones i ya tinc ganes de començar a correr, inclus estic pensant de fer el debut del 2010, al Perello, tot i que es una carrera que no m'agrada gens, pel recorregut i la duresa.